Opleiden in de school

De Kyckert biedt diverse leerzame, uitdagende en leuke stageplekken voor studenten van het mbo en hbo.

We zijn aangesloten bij Opleidingsschool Zuid-West Holland en werken nauw samen met de Opleiding tot Leraar Basisonderwijs (Pabo) van De Haagse Hogeschool. Wij werken graag mee om basisschoolleerkrachten op te leiden voor de regio. Op de website van de Opleidingsschool Zuid-West Holland is veel informatie te vinden voor studenten, mentoren, kernteams en andere betrokkenen, zie www.ozwh.nl.

Naast de samenwerking met de Pabo hebben wij ook regelmatig mbo-studenten van de opleiding Onderwijsassistent bij ons stage lopen. Door de grootte van de school is er genoeg ruimte om samen de juiste stageplek te vinden. Ben jij een leergierige student die interesse heeft in het stage lopen op onze openbare basisschool? Neem dan contact op met onze stage-coördinator via info@dekyckert.nl