Peuteropvang

De peutergroep werkt nauw samen met de kleutergroepen van OBS De Kyckert. Zo zorgen we voor een soepele overgang voor kinderen van de peutergroep naar de basisschool.

In de peutergroep wordt voor- en vroegschoolse educatie (VVE) geboden waardoor alle kinderen gebruik kunnen maken van deze opvang, of u nu werkt of niet. Door middel van het VVE-programma Uk en Puk krijgen kinderen op een speelse manier een rijk aanbod aan activiteiten  aangeboden. Leuk en leerzaam voor elk kind!

Voor de peuteropvang kunt kiezen uit de volgende tijden tijdens de 40 schoolweken:

1. 08.30 uur - 12.30 uur (inclusief lunch, maandag t/m vrijdag)
  2. 08.30 uur - 14.30 uur (inclusief lunch, u kunt hiervoor kiezen als uw peuter ’s middags niet meer slaapt, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag)

U kunt gebruik maken van deze opvang als:

1. U recht heeft op kinderopvangtoeslag.
  2. U geen recht hebt op kinderopvangtoeslag, maar wel woonachtig bent in de gemeente Westland via de gesubsidieerde opvang van de gemeente Westland (maximaal 8 uur per week).
  3. Uw kind een VVE-verklaring heeft vanuit het consultatiebureau. Maximaal 16 uur per week / 4 dagdelen, waarbij het 3de en 4de dagdeel gratis is.

Voor meer informatie en/of inschrijven kunt u mailen naar: planning@okidoki-kdv.nl of telefonisch contact opnemen via: 0174-441510. U kunt ook een bezoekje brengen aan onze website www.okidoki-kdv.nl.