Meer opvang

Voor opvang voor en/of na schooltijd, kunt u - naast Okidoki - ook contact opnemen met één van onze andere partners:

Partou

Op de buitenschoolse opvang van Partou de Kyckert vliegen de uren voorbij.
Bij ons is je kind altijd van harte welkom: voor school, na school, en in de vakanties!

Voorschoolse opvang

Bij ons kan je kind de dag lekker rustig beginnen met een boekje of een spelletje.
Jij kunt met een gerust hart op weg. Wij zorgen ervoor dat je kind op tijd op school komt.

Naschoolse- en vakantieopvang

De buitenschoolse opvang bij Partou de Kyckert start als de school uit gaat. Bij ons kan je kind zich na een drukke schooldag lekker ontspannen. ontdekken, buiten spelen, voetballen, een activiteit in de gymzaal of meedoen aan één van onze toffe groepsactiviteiten. Ook binnen is elke dag genoeg te doen: knutselen, spelletjes, een workshop dansen of kokkerellen … je kind kiest zelf wat hij of zij graag wil doen en ontdekt zijn of haar eigen talenten.

Ook tijdens de vakanties kan je kind bij ons komen spelen. We organiseren de leukste vakantieprogramma’s met speciale (seizoen) thema’s, zoals ‘Expeditie Noord- en Zuidpool’, ‘Speurneuzen en detectives” of bijvoorbeeld ‘Samen op wereldreis’.

Communicatie met ouders

Persoonlijk contact en transparante communicatie vinden wij erg belangrijk om een goede relatie met ouders op te bouwen.

Daarnaast houden we je via onze handige ouderapp op de hoogte van wat je kind bij ons allemaal beleeft in het dagboek.

Daarnaast kun je door middel van foto’s en video’s in de app zien wat je kind allemaal doet.

Opvangmogelijkheden

Voorschoolse opvang: maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 08.30 uur;

Naschoolse opvang: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 14.30 tot 18.30 en woensdag van 12:00 – 18:30 uur;

Vakantieweken: maandag t/m vrijdag van 07.00 tot 18.30 uur.

Meer weten?

Wil je meer weten over de buitenschoolse opvang bij Partou de Kyckert. Neem alvast een kijkje op onze website. Via de website kun je een rondleiding aanvragen en-/of je kind aanmelden voor onze buitenschoolse opvang. Ook kun je bellen of mailen voor een persoonlijke kennismaking. We laten je graag alles zien.

Kwest

Verwonder, ontdek en ervaar bij BSO KwestKids Wateringen!

Uit school bijkletsen aan de keukentafel. Even wat eten en drinken en dan genieten van onze vrije middag. Lekker klimmen in de bomen, een balletje trappen op het voetbalveld of rennen in de gymzaal. Wij vermaken ons wel.

BSO KwestKids biedt buitenschoolse opvang aan alle kinderen die bij ons op school zitten. De buitenschoolse opvang vindt plaats in een lokaal in de Kyckmar. Na schooltijd, in vakanties of op schoolvrije dagen biedt Kwest verschillende opvangmogelijkheden.

Met de bouwstenen van de gevarieerde cultuur- en vakantieprogramma’s kunnen de kinderen volop verwonderen, ontdekken en ervaren op het gebied van sport, kunst, natuur en nog veel meer! Nieuwsgierig? Kijk voor meer informatie op www.stichtingkwest.nl of mail naar kwestkidswateringen@stichtingkwest.nl

Zon

Meer info: https://www.kinderopvangzon.nl