Onze school

Nieuwsgierig hoe onze school er van binnen uit zien? Bekijk de virtuele rondleiding!

OBS De Kyckert is de openbare basisschool voor de dorpskernen Wateringen en Kwintsheul en biedt met ruim 30 medewerkers onderwijs aan bijna 335 leerlingen in 15 groepen.

OBS De Kyckert verzorgt samen met zes andere basisscholen het openbaar basisonderwijs in negen dorpskernen in de gemeenten Westland en Midden-Delfland. Deze zeven scholen vallen onder West Openbaar Onderwijs met het bestuurskantoor in Naaldwijk.

De schoolgids wordt ieder schooljaar na de zomervakantie gepubliceerd op de website. Alle kalenderitems staan in de agenda in Social Schools en op deze website.

Als openbare basisschool maken wij geen onderscheid in geloof, afkomst, geaardheid of maatschappelijke positie. Iedereen is welkom en wij veroordelen elkaar niet. Wij verwachten van alle leerlingen en ouders dit principe te onderschrijven.

Op deze pagina's kunt u handige en veelgezochte informatie vinden. Door op onderstaande links te klikken kunt u de benodigde documenten downloaden.